Serwis dla studentów, kursantów i innych osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu marketingu

Podkarpackie z nową strategią

Zaprezentowana została nowa „Strategia marki Województwa Podkarpackiego", której wdrożeniu towarzyszyć będzie zmiana logo i hasła promocyjnego dla regionu.

podkarpacie logo

Strategia  zakłada, że region powinien w przyszłości pozycjonować się, jako polskie centrum lotnictwa -  region, w którym produkuje się samoloty, kształci pilotów i inżynierów lotnictwa, uprawia sporty lotnicze.

Za projekt strategii odpowiedzialna jest krakowska agencja DEMO Effective Launching. Zaproponowane  hasło „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta" wydaje się ciekawą propozycją z dużym potencjałem promocyjnym. Dzięki niemu uda się być może osiągnąć trudny kompromis pomiędzy zwolennikami wizji województwa "zielonego" oraz preferującymi otwarcie regionu na nowe technologie.

Przyjęta strategia zakłada również wdrożenie nowego logo. Tę część projektu uznać należy chyba za mniej udaną. Gradienty i "mikrokształty" w sygnecie, szczególnie przy zielono-niebieskiej kolorystyce, zirytują z pewnością niejednego drukarza.