Serwis dla studentów, kursantów i innych osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu marketingu

Marketing w zarządzaniu firmą

Celem szkolenia jest przybliżenie reguł stosowania marketingu w przedsiębiorstwie. Uczestnicy zapoznają się z zasadami planowania i organizacji, wdrażania i kontroli zintegrowanych działań marketingowych. Istnieje mozliwość sprofilowania zagadnień w kierunku działaności usługowej, handlowej lub dotyczącej ochrony zdrowia.  

 

 

zagadnienia

godz.

1.

Marketing strategiczny a operacyjny

2

2.

Planowanie strategiczne i planowanie marketingowe w firmie.

4

3.

Marketingowe zarządzanie produktem, strategie marki

4

4.

Polityka cenowa i strategie pozycjonowania

2

5.

Dystrybucja, logistyka marketingowa, CRM, ECR

2

6.

Zintegrowana Komunikacja Marketingowa

4

7.

Skuteczność i efektywność marketingu – metody pomiaru

2

liczba godzin  ogółem

20