Serwis dla studentów, kursantów i innych osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu marketingu

Podstawy marketingu

Celem szkolenia jest przybliżenie problematyki  marketingu  i zasad jego stosowania w gospodarce rynkowej. Uczestnicy zapoznają się z zasadami planowania i stosowania marketingu w procesie oddziaływania na rynek. Istnieje mozliwość sprofilowania zagadnień w kierunku działaności usługowej lub handlowej.  

 

 

zagadnienia

godz.

1.

Orientacja marketingowa w firmie

2

2.

Definicje, ewolucja i kierunki rozwoju marketingu.

2

3.

Potrzeby, pragnienia, popyt, postępowanie nabywców na rynku

4

4.

Podstawowe metody analizy i oceny rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa

2

5.

Wykorzystanie badań marketingowych w firmie

2

6.

Formułowanie strategii marketingowej i zarządzanie marketingiem w firmie

4

7.

Marketing mix i jego elementy

4

liczba godzin  ogółem

20