Strona główna

MARKA – CZYM WŁAŚCIWIE JEST?

MARKA – CZYM WŁAŚCIWIE JEST?

Marka. Pojęcie to pojawia się niezwykle często, jednak nie zawsze jest poprawnie interpretowane. Wbrew powszechnej opinii nie jest to ani logo ani nazwa ani też produkt. Te aspekty to jedynie narzędzia służące do jej budowania. Czym więc jest marka? To wizja i zbiór...

czytaj dalej
BEZPŁATNE SEMINARIUM E-COMMERCE

BEZPŁATNE SEMINARIUM E-COMMERCE

5 marca na Uniwersytecie Rzeszowskim odbędzie się otwarte seminarium poświęcone problematyce e-commerce Handel elektroniczny jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Internetowa rewolucja pokonuje kolejne bariery w przekonaniu użytkowników sieci...

czytaj dalej
ROZWÓJ GOSPODARCZY MIAST I REGIONÓW

ROZWÓJ GOSPODARCZY MIAST I REGIONÓW

Wydział Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego zaprasza na Ogólnopolską Studencką Konferencję Naukową, która odbędzie się w Rzeszowie w dniach 25-26 kwietnia 2013 roku. Temat przewodni konferencji brzmi: „Rozwój gospodarczy miast i regionów". Pierwsza Ogólnopolska...

czytaj dalej

POLECANE

Media społecznościowe w biznesie – nietypowe wykłady

Studenci ogólnouczelnianego przedmiotu na Uniwersytecie Rzeszowskim poznają nowoczesne narzędzia wspierające posługiwanie się mediami społecznościowymi w biznesie. Na cotygodniowych zajęciach planują, kreują, omawiają i publikują posty o tematyce zgodnej z programem przedmiotu.

Menedżer – człowiek jeden na milion czy każdy z nas?

Czy menedżerem może być każdy? A może każdy z nas nim już jest, choć do końca nie zdajemy sobie z tego sprawy? Każdy może zarządzać, planować lub być odpowiedzialnym za kontrolowanie pracy innych. Lecz czy organizację kinderbalu powinniśmy porównywać z procesem zarządzania przedsiębiorstwem?

OSTATNIO DODANE

Media społecznościowe w biznesie – nietypowe wykłady

Media społecznościowe w biznesie – nietypowe wykłady

Studenci ogólnouczelnianego przedmiotu na Uniwersytecie Rzeszowskim poznają nowoczesne narzędzia wspierające posługiwanie się mediami społecznościowymi w biznesie. Na cotygodniowych zajęciach planują, kreują, omawiają i publikują posty o tematyce zgodnej z programem przedmiotu.

Menedżer – człowiek jeden na milion czy każdy z nas?

Menedżer – człowiek jeden na milion czy każdy z nas?

Czy menedżerem może być każdy? A może każdy z nas nim już jest, choć do końca nie zdajemy sobie z tego sprawy? Każdy może zarządzać, planować lub być odpowiedzialnym za kontrolowanie pracy innych. Lecz czy organizację kinderbalu powinniśmy porównywać z procesem zarządzania przedsiębiorstwem?