Celem szkolenia jest przybliżenie reguł stosowania marketingu w przedsiębiorstwie. Uczestnicy zapoznają się z zasadami planowania i organizacji, wdrażania i kontroli zintegrowanych działań marketingowych. Istnieje mozliwość sprofilowania zagadnień w kierunku działaności usługowej, handlowej lub dotyczącej ochrony zdrowia.
|
zagadnienia |
godz |
|
|
1 |
Marketing strategiczny a operacyjny |
2 |
|
2 |
Planowanie strategiczne i planowanie marketingowe w firmie. |
4 |
|
3 |
Marketingowe zarządzanie produktem, strategie marki |
4 |
|
4 |
Polityka cenowa i strategie pozycjonowania |
2 |
|
5 |
Dystrybucja, logistyka marketingowa, CRM, ECR |
2 |
|
6 |
Zintegrowana Komunikacja Marketingowa |
4 |
|
7 |
Skuteczność i efektywność marketingu – metody pomiaru |
2 |
|
liczba godzin ogółem |
20 |
|