Celem szkolenia jest przybliżenie problematyki marketingu i zasad jego stosowania w gospodarce rynkowej. Uczestnicy zapoznają się z zasadami planowania i stosowania marketingu w procesie oddziaływania na rynek. Istnieje mozliwość sprofilowania zagadnień w kierunku działaności usługowej lub handlowej.
|
zagadnienia |
godz |
|
|
1 |
Orientacja marketingowa w firmie |
2 |
|
2 |
Definicje, ewolucja i kierunki rozwoju marketingu. |
2 |
|
3 |
Potrzeby, pragnienia, popyt, postępowanie nabywców na rynku |
4 |
|
4 |
Podstawowe metody analizy i oceny rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa |
2 |
|
5 |
Wykorzystanie badań marketingowych w firmie |
2 |
|
6 |
Formułowanie strategii marketingowej i zarządzanie marketingiem w firmie |
4 |
|
7 |
Marketing mix i jego elementy |
4 |
|
liczba godzin ogółem |
20 |
|